یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

خیال تو

شبا با خیال تو تازه میشم سر میزارم روی شونه های باد
باصدایی پر حسرت میخونم اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
آسمون لباس مشکی پوشیده خورشید قصه ی من مرده دیگه
اونیکه تکیه زده به جای من عشقم و از یادتو برده دیگه
شب و با داغ چشات سر میکنم هرچی از نگاه بگم بازم کم
از غم ندیدن چشمای تو روی گونه هام همیشه شبنم
فصل خوشبختیه من تموم شده رفتنت حقیقتی تلخ برام
توی قبیله دیگه جام نیست بخدا هیچکس گوش نمیده به ترانه هام
کاش تو گوش کنی به آهنگ غمم بدونی دلم فقط تورو میخواد
من هنوزم که هنوزه میخونم اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
" دوستتت دارم "
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد