یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

مانده ام تنهایی تنها با غم تو

از راه دور تو را می پرستم ای قبلۀ امید من ... از راه دور به تو عشق می ورزم تا دیگر این فاصله ها را احساس نکنی ... از راه دور درد دلهای خودم را به تو میگویم و تو را در آغوش محبتهای خودم می فشارم ، آری ... از همین راه دور نیز میتوان دست در دستانم بگذاری و با هم قدم بزنیم ... به خواب عاشقی میروم تا این رویا برایم زنده شود ... خاطره هایمان را همیشه در ذهنم مرور می کنم و هیچگاه نمی گذارم خاطره های لحظه دیدارمان از ذهنم دور شود این فاصله ها را با محبت و عشقم از بین می برم و کاری می کنم همیشه احساس کنی در کنار منی و این است برایم یک خواب عاشقانه خواب نگاه به چشمان و هم خواب با هم بودنمان ، آری ... و این است یک فاصلۀ عاشقانه ، عاشق باش چون این راه مقدس است و پایان راه شیرین تر از گذشته است . دارم از تو می نویسم ای تنها بهونه برای زنده بودم ، نفس کشیدنم ، ای امید و آرزوی من دنیای من ، ای فصل بهارم باور کنی یا نکنی دوستت دارم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد