یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

عشق من ازت متنفرم

      عشق من ازت متنفرم
علاقه و محبت شدیدی که سابقا به تو ابراز می کردم دروغ و بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو روز به روز بیشتر میشود و هرچه تو را بیشتر می شناسم به دورویی و دورنگی تو بیشتر پی می برم و این احساس در قلبم جای می گیرد که بالاخره باید از هم جدا شویم و دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم که روزی شریک زندگی تو باشم اگرچه دوستی با برگها بهاری کوتاه بود ولی بسیاری از اوراق و صفحات زندگی تو برای من روشن شده و مطمئن هستم که جز تظاهر و دورویی چیز دیگری نیست اگر دوستی ما سر بگیرد تمام عمر را با پشیمانی خواهم گریست و اگرچه افسانه ی آشنایی ما غیر از این باشد از هم جدا خوشبخت می شویم و حالا لازم است بگویم این موضوع را هیچ وقت فراموش نکن و مطمئن باش این نامه را سرسری نمی نویسم و چقدر ناراحت کننده است اگر در صدد دوستی با من باشی بنابراین من از تو می خواهم جواب نامه را ندهی چون نامه ی تو سراسر از دروغ و تظاهر و خالی از هر گونه محبت و علاقه است و تصمیم گرفتم برای همیشه تو و یادگار عشقت را فراموش کنم چون دیگر به هیچ وجه نمی توانم دوستت داشته باشم و شریک زندگی تو باشم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد