یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

عید نوروز


یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

         پنج روش برای کاهش مخارج مهمانی های عید!!


- اولین روش قدیمی ترین و ساده ترین روش یعنی استفاده از کاردهای کند برای مهمانهاست! مطمئناً مهمان پس از امتحان کارد برای میوه اول سراغ میوه دوم نخواهد رفت!!

- تحقیقات نشان داده است که اندوه و ناراحتی در بی اشتهایی افراد تاثیر به سزایی دارد. پیشنهاد می شود در موقع مهمانی برای میهمانان تا می توانید ماجراهای تلخ و غم انگیز خود و دیگران را با مهارت تعریف کنید(چگونگی مرگ وصحنه های دلخراش،اوضاع فلاکت بار وبیماریهای وحشتناک و...) بی تردید میهمانان شما نه تنها از خوردن تنقلات بلکه از زندگی هم سیر خواهند شد!!

- تلویزیون ، بله تلویزیون در ایام عید برنامه های متنوعی را پخش خواهد کرد پیشنهاد می شود تلویزیون را در زاویه ای قرار دهید که میهمان براحتی و بدون هیچ مشکلی بتواند آن را تماشا کند . در ضمن شما می توانید الکی هیجان فیلم ها را بالا ببرید و یا پای برنامه های بی مزه بلند بلند بخندید که توجه مهمانان به تلویزیون بیشتر جلب گردد.با این کار می بینید که میوه های شما کمترین ریزش را خواهند داشت!!(اما در مورد آجیل خیلی مطمئن نیستم!!)

- روش چهارم کمی تا قسمتی با روش دوم هم خانواده است با این تفاوت که این روش کمی متعادل تر می باشد. به این صورت که شما به محض اینکه میهمان برای شیرجه رفتن به سمت خوراکی ها آماده می شود شروع کنید از گرانی بی سابقه میوه و شیرینی و آجیل تعریف کنید و بگویید که با چه مشقتی توانسته اید این اندک میوه وخوراکی را تهیه کنید و...باور کنید این روش معجزه می کند!! ( چنانچه بتوانید قطره اشکی از گوشة چشمانتان جاری سازید اثر این روش صدبرابر خواهد شد!!)

- آب و فاضلاب ! تعجب نکنید این روش یکی از جدیدترین متد های کلّه کردن میهمان عید است . کافیست شما از اداره آب و فاضلاب تقاضا کنید که جوری کوچه های دور و بر خانه شما را بکنند و بالا بریزند که کلیه مسیرهای منتهی به منزل شما مسدود گردد. بدین وسیله خانه شما همچون دژی مستحکم در میان خندق ها ،تسخیر ناپذیر خواهد شد . مطمئن باشید میهمانان بالاخص آنها ایکه با خودرو به سوی منزل شما حرکت کرده اند با دیدن وضع کوچه ها ، عطایتان را به لقایتان خواهند بخشید وسریعاٌ سر وته خواهند کرد!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد