یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

خدایا . . .

مرا میخواستی اما چه حاصل برایت هرچه کردم باز کم بود
مرا روزی رها کردی در این شهر که این یک قطره دل دریای غم بود

خدایا چرا آدما با اینکه میدونن قرار یه روزی بمیرن با اینکه میدونن یه روز باید جوابگوی کاراشون باشن بهم دروغ میگن بهم رحم نمیکنن بهم خیانت میکنن دل همدیگرو میشکنن خدایا بخاطر کدوم گناه نکرده دارم مجازات میشم دلم شکسته تنها امیدم توی خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

چرا این دوری تموم نمیشه؟

دیگه از این زندگی بدون تو خسته شدم نفسم

کاش یا این جدایی تموم میشد یا این زندگی لعنتی...



خیلی سخته واسه کسی گریه کنی



واسه کسی اشک بریزی



واسه خوشبختیش دعا کنی



که اینهمه با احساساتت بازی کرد و رفت



وحتی دلت نمیاد و نمیتونی نفرینش کنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد