یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

قسم

نگو به من بمون ، نه خواهشی نکن
تورو قسم بذار برم دیگه نوازشی نکن
با دوتا چشم پر گناه از دلم خواهشی نکن
از سررام برو کنار اشک چشامو در نیار
فقط میگم اینو بدون نگو به من دیگه بمون
واسه دل شکسته نمونده دیگه راهی
واسه این قلب خسته نمونده سر پناهی
نه آشیون نه خونه وای نه این دل دیوونه
واسه موندن ندارم سر سوزن بهونه
تورو قسم بذار برم حالا که خشک و پرپرم
اگرچه غرق حسرتم همین راه آخرم
از سررام برو کنار اشک چشامو در نیار
فقط میگم اینو بدون نگو به من دیگه بمون
عمر عشق من و تو دیگه تمومه
زندگیم پیش تو راست راسی حرومه
دلخوشیم پیش تو ، تو بگو کدومه
زندگی حرومه دلخوشی کدومه وای
اون چه ریخته شد پیشت آبرومه
دوری از تو و عشقت آرزوم
جاده سیاه غصه روبرومه
دلخوشیم کدومه زندگیم حرومه وای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد