یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

برای تو مینویسم

برای تو مینویسم تویی که هرگز نتوانستی و یا نخواستی زمزمه های هر شب مرا بشنوی و باور نکردی که در دستهای من کبوترهای ایمان و عشق لانه کرده اند . برایت مینویسم چون قلم از من تواناتر است ، حس قلم را به یاری میگیرم تا اسرار این قلب مملو از آرزوهایم را برایت دانه دانه شرح دهد هر چند که : " قلم را آن زبان نبود که شرح عشق گوید باز ورای حد تقریر است شرح آرزومندی "

دلم هواتو کرده

امروز دلم خیلی هواتو کرده ....... امروز خیلی دلم میخواد از تو بگم ...... امروز بدجوری حضور دستای مهربونت رو روی شونه هام کم دارم ....... امروز هوای گریه دارم ...... دلم خیلی برات تنگ شده ........ خیلی به بودنت نیاز دارم ....... دلم میخواد کنارم باشی ........ میخوام که باشی ....... میخوام سرمو بذارم رو شونه هات ......... میخوام تمام دلتنگی هامو تو بغلت گریه کنم ....... کاش میدونستی تو دلم چه خبره ..... کاش بودی ....... امّا نه ..... بذار داغ نبودنت همچنان به دلم بمونه ...... تا قدر تو بیشتر بدونم ...... واااااااای ..... اگه بیای و دوباره بری ....... از من چی میمونه ؟ ......

قرمزته

این رنگ نشان دهنده میل شدید نسبت به چیزی یا کاری یا نمادی از حسرت و تمایل و اشتیاق است
قرمز رنگ خون و عشق است . قرمز رنگ جنگ و جرات و جسازرت است قرمز رنگ نفسانیات و اعلام خطر
است و سمبل عشق و تحریک در بسیاری از کشورها رنگ لباس عروسی قرمز است و نماد شادی
میباشد .

روانشناسی رنگ قرمز :

انسانهای که علاقه شدید به رنگ قرمز دارند در رده تیپ روانشناسی قرمز قرار میگیرند . قرمزها
انسانهایی قدرتمند هستند و از انرژی سرشاری برخوردارند به گونه ای که ذخیره انرژی آنان ناتمام بنظر
میرسد . آنان مدیرانی قوی و سرسخت و جاه طلب و حکم فرما و خواستار الویت هستند به گونه ای که
هیچ ایراد و انتقادی هر چند کوچک را نمیپذیرند . انسان قرمز با کمال علاقه مدیریت و رهبری را به
دست گرفته و نقشی تعیین کننده ایفا میکنند . تیپ قرمز بسیار رک و صادق است همسران مناسب
این افراد از تیپ آبی است قانون قرمزها میگوید . انسان میتواند هر آنچه را که میخواهد بدست آورد و
خواستن توانستن است قرمز رنگ انسان های تندخو و آتشین مزاج است که با ناراحتی از کوره در
میروند قرمز رنگ متولدین فروردین است تعداد بسیار کمی از متولدین برج قوچ رنگ قرمز را رنگ مورد
علاقه خود میدانند .

همدم




ما آدما از زندگی چی میخوایم ..... یه سایه بون ...... یه بابا و مامان ....... یه خواهر و یه برادر ....... یه همدم ( حالا میتونه بابا باشه ، مامان باشه ، یا حتی یه دوست یا هر کی میتونه باشه ) ..... ولی تا حالا فکر کردیم که چقدر دل همدممون رو میسوزونیم با هر حرفمون هر لحظمون وقتی نیست روزها به دنبالش می گردیم و به خدا شکایت می کنیم ولی وقتی هست از زندگی سیرش می کنیم کاش ماها که اسممون آدمه یه ذره به دیگران رحم کنیم که بلکم دیگران به ما رحم کنن ..... ولی فقط ای کاش

یاد عشق

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دلهایی که آنها را راندند ، تقدیم به اشکهایی که غرورشان شکست . چه حسی است دوست داشتن کسی که تمام وجودت را فراگرفته و حال غروری که مانع از بیان احساس درونت شود ، امروز تمام هستی ام را باخته ام دیگر نه راهی برای برگشت دارم و نه بهانه ای برای ماندن من مقصر بودم تمام احساساتش را نادیده گرفتم غرورش را خورد کردم با عشقش بازی کردم ، اما حال پشیمانم میخواهم دوباره برگردد امّا ....... کاش می شد . رفته ، مرا از دل رانده ، دیگر جای در قلبش برای من نیست دیگر فراموش شده ام می نویسم تا بداند دوستش دارم .امروز زیباترین و قشنگترین خاطراتم را مرور می کنم امّا این بار با حسرت هرگاه به گذشته فکر می کنم به وقتها و لحظاتی که قشنگترین حرفها را برایم می گفت به زمانی که با قشنگترین جملات بازی میکردیم به لحظه ای که برای اولین بار دیدمش ، به شبهای که تا صبح با یادش می خوابیدم ، به لحظه ای که میشماردم تا برگردد تا بتوانم دوباره ببینمش به رویاهای که درنیمه راه ماندن . حالا من خسته ..... نا امید ..... به آخر رسیده ..... همیشه دلم میخواست به سفیدی برسم و به اوج امّا دارم از همون اوج پرت میشم پایین لحظۀ آخر ............. سقوط از همۀ اندیشه هام ....... " پایان زندگی "

مانده ام تنهایی تنها با غم تو

از راه دور تو را می پرستم ای قبلۀ امید من ... از راه دور به تو عشق می ورزم تا دیگر این فاصله ها را احساس نکنی ... از راه دور درد دلهای خودم را به تو میگویم و تو را در آغوش محبتهای خودم می فشارم ، آری ... از همین راه دور نیز میتوان دست در دستانم بگذاری و با هم قدم بزنیم ... به خواب عاشقی میروم تا این رویا برایم زنده شود ... خاطره هایمان را همیشه در ذهنم مرور می کنم و هیچگاه نمی گذارم خاطره های لحظه دیدارمان از ذهنم دور شود این فاصله ها را با محبت و عشقم از بین می برم و کاری می کنم همیشه احساس کنی در کنار منی و این است برایم یک خواب عاشقانه خواب نگاه به چشمان و هم خواب با هم بودنمان ، آری ... و این است یک فاصلۀ عاشقانه ، عاشق باش چون این راه مقدس است و پایان راه شیرین تر از گذشته است . دارم از تو می نویسم ای تنها بهونه برای زنده بودم ، نفس کشیدنم ، ای امید و آرزوی من دنیای من ، ای فصل بهارم باور کنی یا نکنی دوستت دارم .