یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

عادت

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن

منو از این دلخوشیها آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

 

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه

نوازشه دستای تو عادت ترکم نمیشه

 

فقط تو آغوش خودم دغدغه ها تو جا بذار

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن

فقط به من بوسه بزن به روح و جسم وتن من

خدایا مرا ببخش

خدایا مرا ببخش اگر صدایت نمیزنم! فراموشت نکرده ام...خدایا مرا ببخش اگر چیزی از تو نمی خواهم! همه چیز را از تو گرفته ام...خدایا مرا ببخش اگر طنابم را گسسته ام! پوسیده بود محکمترش را می خواهم...خدایا مرا ببخش اگر به سوی دیگری میروم! در این سو رهیافتگان کمترند

گفت و گویی پدر و پسر

پدری با پسری گفت به قهر/ که تو آدم نشوی جان پدر
 

حیف از آن عمر که ای بی سروپا/در پی تربیتت کردم سر
 

دل فرزند از این حرف شکست/بی خبر از پدرش کرد سفر
 

رنج بسیار کشید و پس از آن/زندگی گشت به کامش چو شکر
 

عاقبت شوکت والایی یافت/حاکم شهر شد و صاحب زر
 

چند روزی بگذشت و پس از آن / امر فرمود به احضار پدر
 

پدرش آمد از راه دراز/نزد حاکم شد و بشناخت پسر
 

پسر از غایت خودخواهی و کبر/ نظر افگند به سراپای پدر
 

گفت گفتی که تو آدم نشوی/تو کنون حشمت و جاهم بنگر
 

پیر خندید و سرش داد تکان/ گفت این نکته برون شد از در
 

من نگفتم که تو حاکم نشوی/ گفتم آدم نشوی جان پدر»

عجب صبری خدا دارد

عجب صبری خدا دارد !

 جهان را با همه زیبایی و زشتی ، به روی یکدگر ، ویرانه می کردم . همان یک لحظه اوّل ، که اوّل ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان ،

اگر من جای او بودم . ادامه مطلب ...

پیشنهاداتی عالی به آقایان برای روزهای سرد سال

 

پیشنهاداتی عالی به آقایان برای روزهای سرد سال

ادامه مطلب ...

شماره اس ام اس های مهم

                    http://iranroshan.com/uploads/1345394770.gif

شماره اس ام اس های مهم

http://iranroshan.com/uploads/1345394770.gif

 

ادامه مطلب ...

تا کجا

 

 

تا کدوم ستاره دنبال تو باشم

تا کجا بی خبر از حال تو باشم

مگه میشه از تو دل برید و دل کند

بگو می خوام تا ابد مال تو باشم

از کسی نیس که نشونی تو نگیرم

به تو روزی میرسم من که بمیرم

هنوزم جای دو دستات خالی مونده

تا قیامت توی دستای حقیرم

خاک هر جاده نشسته روی دوشم

کی میاد روزی که با تو روبرو شم

من که از اول قصه گفته بودم

غیر تو با سایه م نمی جوشم

دلم می خواد زن باشم

 

 

دلم می خواهد زن باشم!

   تقدیم به همه زنان و مردان  ، چه روشن ضمیر و آگاه

چه دربند و اسیر افکار سیاه ....

 

تقدیم به همه ...  ادامه مطلب ...

طبابت پروردگار

طبابت پروردگار 

 

به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم ...

 خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.

 زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد.

 آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود ...

ادامه مطلب ...