یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

دلم هواتو کرده

امروز دلم خیلی هواتو کرده ....... امروز خیلی دلم میخواد از تو بگم ...... امروز بدجوری حضور دستای مهربونت رو روی شونه هام کم دارم ....... امروز هوای گریه دارم ...... دلم خیلی برات تنگ شده ........ خیلی به بودنت نیاز دارم ....... دلم میخواد کنارم باشی ........ میخوام که باشی ....... میخوام سرمو بذارم رو شونه هات ......... میخوام تمام دلتنگی هامو تو بغلت گریه کنم ....... کاش میدونستی تو دلم چه خبره ..... کاش بودی ....... امّا نه ..... بذار داغ نبودنت همچنان به دلم بمونه ...... تا قدر تو بیشتر بدونم ...... واااااااای ..... اگه بیای و دوباره بری ....... از من چی میمونه ؟ ......
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد