یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم)

عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت)

مطالب کوتاه

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است آن را در آسمان نیز نخواهد یافت خانه ی خدا نزدیک ماست و تنها اثاث آن ، عشق است


عشق الوچه نیست که بهش نمک بزنی دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی


بگین بباره باروون دلم هواشو کرده

بگین تموم شدم من

بگین که بر نگرده

بهش بگین شکستم بهش بگین بریدم

نه اون به من رسید و نه من به اون رسیدم

برهنه زیر بارون خراب و درب و داغون

از ادما فراری از عاشقا گریزون

بذار کسی نبینه

غرور گریه هامو

بذار کسی نفهمه غم تو خنده هامو

یه دار سخت سختم

یه باغ بی درختم

نفرین خیس بارون سیاه روز بختم

تنم داره میلرزه تو این هوای هرزه

گاهی نداشتن دل به داشتنش می ارزه

هیچ وقت خودت را برای کسی شرح نده

کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار ندارد

و کسی که تو را دوست ندارد آن را باور نخواهد کرد
نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم ، ز پیش من نرو هرگز که من تنها تورو دارم

تورا گم میکنم هرروز وپیدا میکنم هرشب

بدین سان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب

 چنان دستم تهی گردیده از گرمای دستانت

که این یخ کرده بی جان را ها میکنم هرشب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد